Benim ilk 3 denemem de ikişer koydular ama resmiyette yasak olduğu için tek koymuş gibi gösterdiler. 4.denememde merkez değiştirdim bahceciye geçtim orda tek koydular şükür 35 haftalık olduk. Normalde belli kriterler yoksa çift koymuyorlar ilk 2 denemede ama bazı özellerde yapan doktorlar var