Ozge_29 Vga16 Hayırlısıyla bir ağrı da kurtul inşallah bende 40+4 sancı hiç bişiy yok keşke olsa da artık doğursam
Vga16 Gamzeazem erkek ☺️ valla benimde öyleydi çünkü uzayınca bebek için de sıkıntı olabiliyor sende stres yapıyorsun ama ansızın geliyorlar 😄
Gamzeazem Vga16 ilk çocuğum erkekti 41 de suni ile aldılar şimdi 2 yaşına 32 haftalık hamileyim korkum var haliyle ya bu da kendi gelmezse diye kız bebek bekliyoruz inşallah bu arada bakalım
Vga16 Gamzeazem kız erkek farketmiyor bence yani doğum zamanı konusunda benim yeğenimde kız oda 40.haftada doğdu, siz bol bol egzersiz yapın ananas yeyin ben bir gün önce öyle yapmıştım