Zlfnz Zlfnz 25 ekimde muayeneye gittim doktor 1-2 cm açılma var sadece cuma günü tekrar gelin dedi sonra muayeneden sonra gece 2de sancılarım başladı hem belime hem karnıma sancı giriyordu aynı anda her zamanki sancılar diye düşünüp uyumaya çalıştım uyuyamadım dakika tuttum 3-5 dakikada bir gelmeye başladı 40-50sn sürüp gidiyordu sonra lavaboya gittim kan geldi biraz 10 dk sonra az bir şey kanla karışık su gelmeye başladı en son dayanamadım dedim kesin doğum başlangıcı bu, doktora mesaj attım gelin yatışınızı yapalım dediler sabah saat 5:15 te doktor alttan muayene etti ve 4 cm kadar açılma olmuş doğumunuz bugün olur dedi, yatışım yapıldı Nst ye bağladılar ve sancılarım çok yüksek çıkıyordu ve hissediyordum suni sancıya gerek yoktu açılmam hızlı ilerliyordu, sancılar yüksekti ama anlık olarak geldiği için dayanabildim belimi sıvazladım ve derin nefes alıp verdim inanın çok iyi geliyor daha sonra kasıklarıma ağrı girmeye başladı ebe alttan baktı ve suyum geldi hemen doğumhaneye aldılar biraz suni sancı verdiler açılma tam olsun diye sancı geldikçe ıkın dedi doktor birkaç ıkınmadan sonra bebeğim dünyaya geldi ve o kadar rahatlama olduki çektiğim tüm sancıları unuttum.. birkaç dikiş attılar ama gerçekten anlatılanın aksine o kadarda zor bir şey değil kendinizi doğumda kasmamaya çalışın buda geçecek deyin dua edin ben bu şekilde kolay bir doğum yaptım darısı tüm hamilelerin başına inşallah 🌸