Rabisk beennn🤗 bebeğin gelişimi 6 haftada kalmış 9 hafta diye gittim doktor hiç canlanmamis bebek dedi zaten kalp atışını vs hiç duymadık ayrintili ultrasondada onaylandı 5 ocakta kürtaj oldum hiç regl görmedim adet olmadim evde test yaptım çift çizgi kendi kendime kanda sıfırlanması geç olcektir sağlığa gidem dedim ertesi gün kan verdim 670 çıktı 2 gün sonra tekrar doktora gittim keseyi gördü ve.vs.suan 40+2 hafta olduk şükür🤲🥰 doğmak bilmedi ama 😂