Rabisk bir kürtajım vardı sağlıksız gebelikti kalbi durduğu için alındı doktorum 40 gün sonra ne zaman isterseniz tekrar düşünebilirsiniz demişti tam 9 ay sonra yeni hamilelik haberini alabildik çok şükür bu süre zarfında hep korunmasız ilişki yaşadık bidaha olsun istiyorduk çünkü oldu da stres yapmamak lazım ben çok stres yapıyodum olmayacak sanıyordum her ay negatifi görmek üzüyodu ovülasyon testleri adet takibi düzenli ilişki soğan kürü vs herşeyi deniyordum olmuyordu hep aklımdaydı zor oldu ama son ay artık ciddi anlamda kafamdan atmıştım aman dedim zamanı var demekki dedim boşverdim başka uğraşlar buldum kendime birde minnoş bir kedi sahiplendim o kafamı çok dağıttı ve o ay düzenli ilişki olmamasına rağmen tutmuş.. hiç beklemiyordum kürtaj ve düşüklerden sonra 1 yıl içinde olmaması normal kabul ediliyo zaten