EsraKaraku gerçek sancı düzenli aralıklarla girer. Bebek aşağıya baskı yapıyo gibi bi his olur. Sonra git gide sancı aralıkları kısalır. Dakika tut düzenliyse sancıdır. Bebeğin hareketlerini kontrol et eğer azalma hissedersen hiç durma doktora git. Çünkü kalp atışı zayıflıyor