EsraKaraku Kızlar 2 saattir falan adet sancısı gibi bir sancı ve bel agrım var oturup kalkarken cok zorlanıyorum bumu oluyor yalancı sancı dedikleri
Betllll EsraKaraku cnm kısa aralıklarla ve düzenliyse git gide artıyosada sancın ağrıların acil hiç durma git hastaneye !! Ama düzensiz saat aralıklar düzensiy bi sancı girip çıkıyosa yalancı sancısıdır takip et 😊
busra6161 EsraKaraku benimde belime sanci giriyor diye korktum gittim sorun çıkmadi fakat doktorum duzenli girip çıkiyosa agrin dakika duzeniyle gel demişti garip ama surekli olan ağrıdan korkma demisti🤔sizinki belirli aralıkla gelip gidiyorsa ihmal etmeyin bence
FeriDee EsraKaraku gerçek sancı düzenli aralıklarla girer. Bebek aşağıya baskı yapıyo gibi bi his olur. Sonra git gide sancı aralıkları kısalır. Dakika tut düzenliyse sancıdır. Bebeğin hareketlerini kontrol et eğer azalma hissedersen hiç durma doktora git. Çünkü kalp atışı zayıflıyor
EsraKaraku Zeliha66 yakın zamanda kontrolüm var zaten dayanamıcağım gibi bir sancı değil ama tedirgin oldum belime vuruyor adet sancısı gibi Bi vuruyor duruyor 15 dakika sonra tekrar vuruyor
Merveysf 15 dk da bir kasılmam oluyordu acile gittim nst de düzensiz sancı çıktı haftamızda 35 di doktor serum ve ciğer geliştirici yaptı ihmal etmeyin.
Zeliha66 EsraKaraku benim ilk dogumumda öyle olmusti cok hafif ama gecmeyen adet agrisiyla doktora gittim 2cm acılmam cıktı. Seni korkutmak istemem uzatma git doktora🤷♀️
Umutdeniz EsraKaraku bebek aşagımı iniyor acaba bugn kontrolm vardı bende 35 haftalgm doktor beni uyardı bi sorun olursa sabahı bekleme hemen hastaneye gel dedi bence sende bekleme allah korusn git birsey yoksada aklın rahat uyu
EsraKaraku Betllll git gide artan Bi agrı değil adet sancısı gibi vuruyor belimede vuruyor duruyor sancı 15 dakika sonra tekrar başlıyor
Cansumehmet EsraKaraku bende önemsemedim bikaçgün böyle kasılmam oldu sonra birden suyum geldi acil sezeryn oldum ve şuan bebeğim yoğnbakmda ciğerleri gelişmediği için :(
EsraKaraku Zeliha66 kaasıklarınıza vuruyor muydu peki? Bide ben geçenlerde cok yürüdüm yürümek beni yormadı ama yatarken sağa sola dönerken cok ağrım oluyordu çatı agrısı sanırım oda zaten 30 haftadan beri oğlum baş aşağı
Zeliha66 EsraKaraku valla sen bilirsin. Ben olsam doktora giderdim. Kızzz senden cok ben panik oldum burda