Nursumeyye5 ilk 3 ay folik asit, sonra onu kesip omega3 e geçtim. doktorum başka da hiçbir şey vermedi. kan değerlerimde düşüş olmadı şu ana dek ya da kramp vs. ondan magnezyumdur, kan ilacıdır hiç gerek görmedi. 37.haftaya girmek üzereyim daha da vermez zaten. kendisi de çok elzem bi durum olmadıkça ilaç kullandırma taraftarı olmadığını belirtti.