Selinnnce histeroskopi ameliyat kosullarinda yapildi canim anestesi polikinligine gittim dosyam dolduruldu ekg robtgen çekildi kan tahlleri yapildi. Ameliyathaneye gitmeden once sakinlestirici yapildi bildigin ameliyata gider gibi sedyeyle goturduler beni ama bende operayonluk bi durum gormedi doktorum o yuzden sadece iceriye bakildi ama mudahale etmedi kisa surdu. Anestesiyi onlar ayarliyor bende korktum kac kere uyardım bak opersyon aninda uyanirim falan dedim öyle bi durumla henuz karsilasmadik dediler yirmi dakikaya yakin bir surede cikiyorsun zaten hic kafana takma canim