Selin13 Izm123 benimde kasılmam var cok bel ağrısı var catı muanemi yaptı rahim incelmiş yumusamıs haftasonuna kdr gelir dedi ama hiç belirtş yok ağrı falan ya :(
Izm123 Selin13 en azindan senin rahim incelmis doktor gelir demis. Beninki hersey nornal deyip eve geri gönderiyor sürekli bi bilsem ne kadar beklicem artik korkuyom 40i gecicek diye
gksuaks Irmakdkm 1 gün var ama aynı sayılır :) hadi bakalımm hangimiz önce doğurcak :))) sağlıkla alalım inşallah kucağımıza🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Merve_nurkacar Selin13 ne zaman isterse o zaman gelcek bence boşuna hiccc strest yapma insan sonlara doğru cok sabırsız oluyo evet ama saglıkla alalım da kucaklarımıza az kaldı zaten illa ki dogcaklar ❤️☺️
SinemDoanay Pekinseyma yok yün vermedi ama sezaryen ilr erken alacağım diye uyardı 40 hafta bitimine 57 gün var normalde tahminen yazdım 😁
Gmz_Dzdr Selin13 çok ayakta kalınca agrım oluyo kemiklerim ayrılıyo sanki yattigim yerden kalkarken yatakta dönerken agrım oluyo.
Selin13 Gmz_Dzdr benimde aynısı ya. baskı yapıyor hafif hafif ağrılar falan offff herkes o kdr cok korkuttu ki dogum sancısını şimdi tırsıyorum resmen