Nagusun_evi Allah'ın izniyle 46 günümüz kaldı sezeryan olacak Allah nasip ederse 1 doğumum sezeryan la olmuştu ikincisi de sezeryanla oldu Şimdi üçüncüsü olcak sezeryanla
Baby_is_loading ArzuRahimova 97 gunumuz var ama sezeryan olucam diye 2 hafta cikiyorum yanii 83 gun❤️🙏
Deryadeniz63 Selin13 nst hep sanci cikiyo bende artik yuruyemiom kalkamiom yuruyen bomba gibiyim bakalim son gunlerimiz 🙏🏻❤️
Merve_nurkacar Selin13 geçen Cumartesi’den beri 3 cm açıklık var ve hala gelen giden Yok şaka gibi o kadar yürüyorum hareket ediyorum ki tık Yok ya hafif kasık agrılarım dışında 🤦🏻♀️
Gmz_Dzdr Selin13 çok ayakta kalınca agrım oluyo kemiklerim ayrılıyo sanki yattigim yerden kalkarken yatakta dönerken agrım oluyo.
Selin13 Merve_nurkacar banada çatı muanesi yaptı incelmiş haftasonuna kdr doğar dedi ama tık yok valla :( napsam ya hurma yiyorum yuruyorum kasılmam cok ama sancım yok :(
Selin13 Izm123 benimde kasılmam var cok bel ağrısı var catı muanemi yaptı rahim incelmiş yumusamıs haftasonuna kdr gelir dedi ama hiç belirtş yok ağrı falan ya :(
Merve_nurkacar HilalElvinEbrar evet sevgili oğlusum 17 aralıga kadar gelmezse eger doktorum müdahale edicek suni sancı denicek olmazsa sezaryen🤷🏻♀️🤦🏻♀️ ve 3 cm açıklıgım olmasına rağmen tık yok
Merve_nurkacar Selin13 ne zaman isterse o zaman gelcek bence boşuna hiccc strest yapma insan sonlara doğru cok sabırsız oluyo evet ama saglıkla alalım da kucaklarımıza az kaldı zaten illa ki dogcaklar ❤️☺️