Tugbacan Mlsfcr Valla bende anlamadim dustaydim bi baktim bisi sizlar gibi oldu baktim hani sarimtrak ama cok degisikti sezeryan dikisimin tam ucu sismis o patladi sicak dusta
ardengunes Mlsfcr 11. Günüm benimde sağ tarafta var şişlik ve harekete bağlı agri oluyo korkuyorum da iç dikiş falan patladı diye 😫
Gmz1991 Mlsfcr merhaba aynı durum bende de var sizin geçti mi acaba şişlik. Bir ay olmak üzere ama geçmedi hâlâ ödem gibi
ardengunes Gmz1991 geçiyor merak etmeyin dinlenin çok fazla yormayın kendinizi ben kendimi iyi hissediyorum diye hep gezdim iş yaptım sonra dikisim açıldı hafif geçti allahtan şişliklerde gidiyor