Mlsfcr Kızlar sezeryan dikişimin bi kısmında şişlik var 15. Günüm dışardan herhangi bi koku akıntı kızarıklık yok ama kızımı emdirirken oraya değince falan ağrıyor birde o tarafa rahat yatamıyorum bu şişlik oldumu sizdede normal midir acaba???
1kucukbaby Mlsfcr aynısı vardı 40 gün sonraya geçiyor korkmayın doktorum 6 ay sürer dedi uyuşukluk da dahil
Dilekonurr Mlsfcr benimde biraz şişlik var ağrı değil ama sızlıyor bazen, akıntı falan yoksa korkulacak birşey yoktur ya daha çok yeni geçer bence
Tugbacan Mlsfcr Canim benim ilk gebeligimdede sezeryan dikisimde sislik oldu sol tarafta 2 3 cm kadar sonra dustayken sicak dus aliyordum dokununca bir patladi Cok da elleme istersen agrin olursa doktora gorun bende agri yoktubirden patladi
ardengunes Mlsfcr 11. Günüm benimde sağ tarafta var şişlik ve harekete bağlı agri oluyo korkuyorum da iç dikiş falan patladı diye 😫
Mlsfcr 1kucukbaby benim uyuşuklukta yavaştan geçiyor gibi sanki ondan mı ağrı hissetmeye başladım acaba
1kucukbaby Mlsfcr zaten 40. Gün dikiş kontrolün olucak ultrasondan bakılacak ama şuan bende yaşadım normal eğer kuşkun hala devam ederse doktoruna bir görün 🙏🏼
Tugbacan Mlsfcr Valla bende anlamadim dustaydim bi baktim bisi sizlar gibi oldu baktim hani sarimtrak ama cok degisikti sezeryan dikisimin tam ucu sismis o patladi sicak dusta
Mlsfcr 1kucukbaby kontrole geçen hafta gittim dikişlerimi aldırırken doktor ultrasonla falan baktı iyi görünüyor dedi ama 40. Gün gel falan demedi hiç
Aaa122 Krem vermiştir doktorunuz onu kullanın yavaş hareket edin ani hareketler den kaçının sonuçta ameliyat oldunuz 1 ayı bulur geçmesi
Mlsfcr Aaa122 dikiş izim için krem verdi sadece onuda 1. Ay bittikten sonra başla dedi ama onun haricinde ilaç verdi kullanıyorum
1kucukbaby Mlsfcr ben estetik dikiş oldum o yüzden 40. Günümde çağırmış olabilir sorun yoksa zaten senin tedirgin olabileceğin durum yoktur tahminim