Dilekonurr Nazalex o ebe yanlış biliyor bence ben bile baktığımda bi terslik olduğunu anladım gözüküyordu kocaman parçalar
GiGi1 Zamaneanne aksi bir durum yoksa olmuyor merak etmeyin hamileliğin 22.haftasından bu yana 3 hafta önde gidiyor bebeğim ve iri çok şükür 38.haftadayız beklemedeyiz 🤗
Htp1997 Zamaneanne Merhaba benimde sata göre yaklaşık iki hafta önde gözüküyor ultrasonda, benim doktorum sat tarihimi değiştirdi öne aldı benim kafamı çok karıştırdı 🤦♀️ Erken döllenme olarak görüyor sanırım.
Zamaneanne Htp1997 anlayamadım bende ama benim adet hep düzenli şaşmaz net olarak belli ama bebek gelişimi olarak önde sanırım
Htp1997 Zamaneanne Benimde sat tarihim belliydi ama değiştirdi bebek önde gidiyorda demiyor. Bu sefer gittiğimde tekrar soracağım
Suprizzm34 Benımde sat tarıhiimi değiştirdi dr doku mart dıyorım yok üç Mart dedi gercektende bebek ultrasonda bır hafta ilerde çıkıyor 33 haftadayım 34 dedi baska bır dr bana devlette degıstıren de özeldeki dr um ben simdi 33 müyüm 34 mü kafam karıstı
Zamaneanne Suprizzm34 benim başka doktorlar da da hep önde gittiği için dedim demek ki doğru önde gidiyor
gudmorningbeya Zamaneanne oğlum 2 hafta önden gidiyordu hep 37 de doğdu şimdi kızım 1-1,5 hafta önde doktora sordum doğum zamanını etkiliyor mu çünkü oğlum 37 de doğdu dedim evet etkili olabilir bunda da 37 de doğum bekliyorum dedi
Zamaneanne gudmorningbeya anladım benimde ilk oğlum erken, doğdu 34 de şimdi 35 deyim ama iki hafta, önde gitmesi düşündürdü beni
Nili4321 Benimde en baştan beri 10 gün ileride gidiyor. Şeker çıktı birde başıma. Ultrasona göre 28 haftalık. Yarın doktora gidince soracağım doğum neye göre olur sat a mı yoksa ultrasona göre mi diye. Bende en çok bunu merak ediyorum
Tatar59 Zamaneanne benim kızım da önden gidiyordu sormuştum doktora dogum tarihiyle alakalı dehil demişti. O ne zaman gelmek isterse o zaman gelir yani erken de gelebilir geç de