Zamaneanne Kızlar, son adete, göre 35. Haftaya giricem ama ultrason da 37 hafta gözüküyor yani bu durumda doğuma daha az bir zaman mı kalmiş oluyor acaba
Deniz098 Zamaneanne benim de 1 hafta önde görünüyor bu konuyu bende merak ediyorum sezeryan olacağım 2. Gebeliğim acaba önden mi alırlar yoksa son adet tarihine göre mi merak ettim
glcgzm Zamaneanne aynıyız ben de 35+2yim bebek 37 hafta gözüküyor. Doktor iki haftaya doğum başlayabilir dedi bana
Dilekonurr Zamaneanne kilosu ne benimde 2 hafta önden gidiyordu 37 de sezaryen oldum kakasını yaptığı için
Zamaneanne Deniz098 kendi doktorum izinliydi başka, doktor a, gittim oda, pek oralı değildi o yüzden sormadım o doktora kendi, doktoruma pazartesi gideceğim bilmiyorum valahi merak, ediyorum
Zamaneanne Dilekonurr kilosunu da bilmiyorum ki söylemedi ben bel ağrısı için acile gittim nst yaptı baktı ultrason da, bi şey yok diye yolladı kendi doktoruma gitcem pazartesi bakalım sizin nasıldı kilosu
Tatar59 Zamaneanne doğum zamaniyla hiç alakası yok bunun. İleride gidip 40 karda da doğabilir geriden gelmesine rağmen 36 larda da doğabilir. Bu sadece bebeğin vücut yapisiyla alakali.
Zamaneanne Tatar59 anladım yani haftayla alakası yok öyle mi o zaman şimdi 37 gözükmesi erken doğcak demek değil o zaman sağlıkla, gelsin de tabi
Dilekonurr Zamaneanne 36+2 de 3550 di. Bir hafta sonra randevuya çağırdı doktorum hazırlık gel doğumu başlatabilirim dedi ( suni sancı ile) 37+2 de gittiğimizde bebeğim öyle kaka yapmış ki temiz su kalmamıştı acil sezaryene alındım 3860 olarak doğdu ve kaka yutmamıştı Allahtan :)
Tatar59 Zamaneanne benim kızım da önden gidiyordu sormuştum doktora dogum tarihiyle alakalı dehil demişti. O ne zaman gelmek isterse o zaman gelir yani erken de gelebilir geç de
Zamaneanne Dilekonurr anladım gözünüz aydın sağlıkla gelmiş ☺ benimde başından beri hep iki hafta önde gitti şimdi merak ediyorum gününden önce mi doğar diye
Nazalex Zamaneanne yok kuzum sat a göre doğum hesaplanır ultrasonla olmaz. Zaten sona doğru ikiside uyumlu oluyor
Dilekonurr Zamaneanne eğer kilosuda önceyse öyle olur muhakkak sağlıkla kucağınıza alın inşallah dünyanın en güzel şeyi gerçekten başka hiç birşey onun önüne geçemez
Nazalex Dilekonurr ya bana bi ebe kaka yaptığı anca suyun geldiğinde renginden anlaşılır ultrasonda görülmez demişti de ondan merak ettim
Dilekonurr Nazalex o ebe yanlış biliyor bence ben bile baktığımda bi terslik olduğunu anladım gözüküyordu kocaman parçalar