Zeyver hiç kalp atımını duymadım 6 haftada gittiğimde 8. Haftada tekrar gel dedi doktor gittiğimde hiç gelişmemiş 6. Haftada kalmış ve kalp atımı hiç duyulmadı ya bir gün atıp durdu dedi doktor yada hiç atmadı. Patolojiye gönderdiler oda temiz çıktı ilk hamileliklerde çok görülen bişeymiş. Neden olduğu bilinmiyo yani. Ben ondan öncede kimyasal gebelik geçirmiştim ama her doktor onu düşükten saymıyo.