Zeyver merhaba benim durumumun aynisi 8 haftalik olmam gerekirken 6+3 te kalmıştı kalp atışı da duymadım, 19 Eylül’de kurtaj oldum korunuyorum suanda rabbim hayırlısı ile tekrar sağlıklı evlatlar nasip etsin herkese, insan kendi icinde yaşadığını biliyor cok üzülüp yıpranıyor ama rabbim hayırlısını en güzelini nasip etsin