Fulya1993 Bahaarrrk merhaba keseyi gördüm içinde bebekte oluşmuş kalp atışı için 13 ünde gidicem Allah’ın izniyle
Bahaarrrk Fulya1993 ben keseyi bille görememiştim çok çok küçüktü şu an bekliyorum 7. Haftamda gidicem en azindan kese, bebek, kalp atışıbirlikte görünür.
e_blue_sky_a Fulya1993 kan testi yaptı iseniz evde test yapmanıza gerek yok. 89 güzel. Benim de 6gun kala 72idi