Serap-asel kuculmuyor korkma aman küçükse ne olacak kurtulun yeter ki. Bizim hicbiseyimiz kuvulmedi herşeyi 60ta yikiyorum. Artık çamaşır işinden o kadar bıktım ki üzerimizden çıkardıklarını, koltuk örtüsü nevresim vs direkt makineye atıyorum beyaz siyah bakmıyorum karma karışık. Yoksa birbirlerine değecek yine yayılacak diye. Sana da böyle tavsiye ederim. Kıyafet alınır sonra yine boşver yeter ki geçsin gitsin şu illet. Ki bişey de olmuyor valla kıyafetlere hala hepsi gayet iyi durumda. Kıyafetler kuruduktan sonra hepsini utuleyerek yerleştir. Valla dediklerimi yapıyorum ben de ama tam bitemedi hala. Kükürtlü karışıma baslicaz tekrardan. Losyon asla yetmiyor.