Pinar61 gittim doktora smdı eve geldim sosyete uyuzu dedı salgın var dedi korkma tedavısı var dedi korkacak bay yok geçecek dedi kremlerı kullanın geçecek dedi okadar moralım bozuklu bu gece hıc uyumadım kuzumda uyumadı hep ağladı demek kasınıyo çocuk 🙁🙁🙁hayatımda hiç bukadar çaresız olmamıştım 🙁🙁