1850 Edebyahu hemen acıle gıdın her kanama risktir hamılelıkte . Bunu ara ara kanama yasayan tecrübe etmıs bırı olarak söylüyorum
Edebyahu 1850 yerleşme kanaması gibi ama akşam bi iki defa sancı oldu bi de afedersiniz vajinam ağrıyorsu
1850 Edebyahu 21 haftada yerlesme kanaması olmaz düşük riski olabılır onemlı bir durum bence gıdın acıle sabahı bıle beklemeyin
HavvaFer Edebyahu gerçekten bilmiyorum sizi yanlış yönlendirmiş olmak istemem inşallah bir sıkıntı yoktur 🤲🏻 eğer doktora giderseniz ne olduğunu yazarsanız sevinirim bilgi edinmiş olurum
Umudumccc Edebyahu Edebyahu bende 20 haftadayım benimde karnımda ve vajinamda çok agrım var çok korkuyorum
OgretmenEva Edebyahu bunu bilemezsiniz çok farklı sebepten olabilir hala burda durup cevap vermek yerine hastaneye atın kendinizi
Zeliha66 Edebyahu evet canım kanamanın her hali tehlikeli önemli doktoruniz size en iyi bilgiyi verir fazla beklemeden git doktoruna. Yerlesme kanamasi olmaz bu haftada
Sedalii Edebyahu yerleşme kanaması 2. Aya kadar olur ondan sonra olmaz yani senin haftlarınsa yerleşme kanaması olmaz burda vakit kaybetmek yerine bence hemen acile git
1850 Edebyahu bir damla da risktir ıllakı cok olması gerekmıyor malesef. Ben ilk kanamamda gıttıgımde bır damla pembe gelmıstı ona bıle doktorum ıyıkı gelmssın düşük riski dedi. Her kanama önemli
Exxx Edebyahu yerleşme kanaması ilk haftalarda gözüken bir durum siz 21.haftanızdasınız mutlaka doktora gidin .
Mavi20 Edebyahu yerleşme kanaması ilk haftalarda olur sizin ki artık eli kolu çıkmış bi bebek nerden biliyorsunuz yerleşme olduğunu 21. Hafta diyorsunuz yolu yarılamışsınız burda vakit kaybetmeyin bi an önce gidin