Merhabalar, hikayemin pozitiv tarafı bebeğime kavuşmam, doğum çok zor arkadaşlar😂bilmem belki benimki öyle geçti, 20 ekim sabah kalktım, mutfaktda sandalyede oturdum, saat 12:00 sandalyeden kalkarken benden bir kova su geldi, suyum baya çok geldi, hiç durmadı akmaya devam ediyordu, hatta hastaneye ulaştığımda ultrasonda suyun normal dediler o kadar akmasına rağmen, islanmıştım tüm, acele hazırlandım, 14:00 gibi hastaneye ulaştık, devlet hastanesinde doğum yaptım, Azerbaycanlıyım, kaydımı yaptılar, beni hastaneye aldılar, saat 4-5 gibi sancılarım başladı, ahh o sancılar çok kötü, 5 dakikada bir gelip gidiyordu, git gide şiddetleniyordu, neyse ben nerdeyse 10 saat sancı çektim, saat 11 de beni doğum masasına aldılar, ilaçla taa doğum gücü gelene kadar ben o masada neler yaşadım neler, en kötüsü orda çektiğim sancılar oldu, hem ayakta, hem uzanıklı. Neyse 2 saat ben orda sancı çektim, gece 12yi geçti, saat 1de benim ıkınmalarım başladı, 01:15 bebeğim kucağımdaydı, 21 ekimde doğmuş oldu kızım, şükür sağ salim kavuştuk, bebeğim için çekdiyim acılara değer. Tüm gebelere sağ salim bebeklerini kucaklarına almalarını dilerim. Tikiş içerden düştü bana 3-4 tane, bebeğim 3800 gramdı. Bi sorunuz olursa sora bilirsiniz, okuduğunuz için teşekkürler❤️