Sevgisss aynı sayılırız söylediğiniz gibi,evet konuşmuştuk,2.gebeliğim,sezaryan olucak,34 ,35hafta gibi gidip gün anlıcağim,ancak şöyle bir sorunum var,beyaz kanım çok düşükmüş, geçen ay söylemişti,cuma günü giidp kan vermiştim, Pazartesi günü sonuçlarda yine yükselmedigini gördük,beni hematoloji bölümüne yer açtı,eğer başka bir sorun varsa araştırmada devam et,burda doğum olmaz dedi,ancak bir sorun yoksa gelrisin hem bakarız konsuuruz hemde gün ayaliriz demişti,dua edin lütfen,inşAllah bir sorun olmazda ezgi hanımda doğum yaparim,ilgi alakası çok güzel 💞