bn devlette normal dogurdum çok rahat ve güzeldi ikinciye hamileyim yine devlette doğurmayı planlıyorum nasip olursa doğumdan önce özelde kaldim erken doğum riskinden dolayı pek bi fark yoktu tek hemşireler daha çok girip cikiyo odaya devlette de odalar tes kişilikti ve gayet temizdi doktor kibardı ebeler cana yakındı