Esra-135 Gulhangundas Bence yapma canım cikmayinca insanın morali bozuluyor . Bende Trendyol dan prodoctor markasından 5 ' li paket sipariş vermiştim şu an elim de 1 tane kaldı . Değişik Psikoloji …
Gulhangundas Esra-135 gecikmenin üzerinden 4 5 gün sonra yapılsa çıkar sanırım, ben regl oldum bu arada inşallah sen güzel haberler alırsın canım
Esra-135 ilayda_2309 Canım oncelikle merak edip yazdığın için teşekkür ederim . Canım Ay ‘ ın 30 ’ u na kadar bekleyeceğim test yapmak için kesin olsun diye . Bat 25 Ekim ' di .
2oglus kızlar benim testlerime de bakar mısınız erken gebelik testi dün normal kaset test bugün yaptım 5dk da böyle gölge gibi oldu
Asliiiiiiiiii42 2oglus ben ikinci çizgiyi çok silik gördüm inşallah Rabbim hayırlısı ile kucağınızı doldursun
Aysem2 Esra-135 canım ben elendim hiç belirtim yoktu göğüs ağrısı dışında ama regl oldum kısmet başka aya inşallah bu postu gören herkes ve isteyen herkes hamiledir 🙏🏻
Esra-135 Aysem2 Olsun canım üzülme belki doğru zaman bu zaman değildir RABBİMİN BİZLER İCİN HAZİRLADİGİ GUZELLİKLERE ODAKLANALİM BEKLEYELİM İNŞALLAH AMİNNNNNNNNNN . . . 🤗♥️💓❤️🙏🤫🤲😘🤰👨👩👧👦💑😊😊❤️💓♥️ Not ; Bat 25 Ekim ' di hala olmadim . ♥️💓👨👩👧👦🤰💑🙏❤️💓🤫♥️