Bende 5 sene önce spinal sezaryen diye girdim ameliyathaneye biraz kasıldım iğnede yani anestezi doktoruda iğne yapacaği kemiğimi tam bulamadı belkide kilomdandır 117 kilo ile girdm doğuma bu yüzden 4 kere falan denedi sonra epidural ve spinal kombo yaptım dedi doktora hemsirelere öyle anladım midenize bastırırken bebeği aşağıya ittirirken tabi mide bulantısı oluyo bi ilaç yapiolar geciyo hemen ama benim heyecanımdan tansiyonum yükseldi galiba makineden anladı cok heyecanlısın galiba dedi ben sessizce yatarken cok fazla dedim bi sakinleştirici yaptı cok iyi geldi bana sonra bebek çıktı gitti ben herkese teşkkür ediyodum o sırada sakinleştirici cok iyi geldi 7 kasımda doğumum var spinal olucam mecbur çnkü devlet hastaneleri sağlik sorunu olmadığı sürece geneli kabul etmiyolar