Nili4321 31 Ağustos sabah 8:15de amelıyathaneye alındım tabı alınırken bır ağlama bır ağlama anlatamam😀eşime sarıldım sakın kapıdan ayrılma korkuyorum felan filan okadar çok korkuyordum ki ben doğurduysam dünyada herkes doğurur o derece korkuyordum zaten normaldedir hastane ıslerınden aşırı korkarım her neyse ameliyathaneye alındım 8:15de sonra hazırlıklar yapıldı sonramı anestezıden snra taktırdım korkuyordum dıe hazırlıklar yaklaşık 5dakıka felan sürdü sonra narkoz verıldı 8:26 da dünyalar güzelim asel kızım doğdu ben odaya getırıldıgımde anestezının azcık etkısındeydım ama çok azcık hemencık kndıme geldim bebıse anestezı gıtmesın dıe doktor çok hızlı hareket ediyor bebeğe anestezı geçmiyor odaya geldim tabı ağrım biraz vardı hemen ağrı kesıcı yaptılar 5dakıka sonra ağrım azaldı öyle dayanılmayacak ağrı deıl zaten sondam 5-6saat snra çıktı çıkarıldıktan sonra depent taktım okadar rahattıkı anlatamam evet ılk yürüyüşe gelelım hemsıreler elımden tuttu okadar güzel ılgılendıler azcık tabıkı zorlandım yürürken ama yürüyünce alışıyorsun snra biraz uzandım bıdaha yürüyüşe kalktım gece boyu yürüdüm kayısı komposto uçtum ve gece gazım çok rahat çıktı snra tuvalete gtmemı ıstedıler ağrın olsada tuvalet ıhtıyacın varsa gt dedıler onuda yaptım ve ertesi gün çıkışım verıldı eve geldim tabıkı ağrı oluyor ama azcık sadece oturup kalkarken ve uzanınca kalkmakta zorluk olyo bugün 51.günüm zten ama şunu syleyeyım ınanın ılk günden ayaklandım ıkıncı günü bebegımle kndım ılgılendım üçüncü gün yemegımı yaptım ve duşunun benım canım çok tatlıdır ama bız anneler çok güçlüyüz ve suan benegımle asel kızımla resmen aşk yaşıyoruz başından ayrılmıyoruz koklamaya duyamıyoruz Allah herkese güzel doğumlar nasip etsin doğum seklı ne olursa olsun sonucu güzel ben doğurduysam herkes doğurur ınanın ve halen yanımda kimse yok tek başıma bakıyorum çocuğuma 56 gündür …sorularınız varsa sorabılırsınız