sulecvkk Kızlar selam hcg referans değeri 0.1-6 yazıyor benim sonucum 170.71 sizce hamile miyim hamileysem kaç haftalık
Elffyns sulecvkk evet hamilesin ama beta ile hafta belirlenmez son adet tarihine göre bakılır ne kadar kaç haftalık olduguna
fizikcianne sulecvkk hamilesin canım. Ama betaya göre hafta belli olmaz son adet tarihinin ilk gününden bu güne kadar say o kadar haftalık hamilesin demektir
Babyismama Ben ilk Kan verdiğimde değerim 87 çıkmıştı doktorum yaklaşık 3 haftalık hamilesin demişti doktor tahmin edebiliyor yani hayırlı olsun :)
Liyamm1 Yasemincee26 pazartesi gunu yine kan verecegim 2 kasimda doktorumda eger iyi giderse beta yüksek ise bos gebelik degilse keseyi gormek için 16 kasim da. Siz?
sulecvkk Yasemincee26 bende salı günü gidiyorum inşallah keseye baktırmak için hepimiz haberleşelim hayırlısı olsun hakkımızda ☺️
Liyamm1 Sermec27 hayirli ugurlu olsun canim benim 🫶🏻 Benim ilk belirtim 3 hafta once basladi ama olamaz diyip geçirdimm 😂😂 gecen hafta ogrendim hamile oldugumu 🙈