carpediemm1 Merhaba kızlar dün gebe olduğumu öğrendim 5 haftalıkmış o kadar çok endişeliyim ki çok korkuyorum yanlışıkla ona zarar verirsem diye nasıl davranmam gerektiğini ne yiyip içmem gerektiğini bilemiyorum
2312345467 carpediemm1 oluruna burak yediklerine dikkat et doktorun verdiği ilaçları da kullan korkma bişi olmaz sağlikliysa bende 6+0
Merveakin54 carpediemm1 carpediemm1 korkma bende 6+1 im maydanoz bitki çayları asitli içecekler yeme içme yumurta yoğurt süt tarzı şeyler ye canimm ağır biseyler de kaldırma hayırlı olsun bu arada
annesinin_alparslani carpediemm1 bende 8 haftalığım aynı zamanda emziriyorum 1 yaşında oğlum var. Ne kadar zor olduğunu anlatmama gerek yok sanırım. Canının istediği her şeyi ye tabi hazır paketlenmiş zararlı şeyler değil. Her gün yürüyüşünüzü yapın bol bol dinlenin uyuyun doğduktan sonra uyudugunuz günlerini özleyeceksiniz. Rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin
Aigun 2312345467 sehrengiz_8 Kızlar bir kaç proqram yükledim 4+6gösteriyo bazıları ise 3+6 acaba hangisi doğru? Son adet günündenmi hesablanlyo?
2312345467 Hllkrc yok gitmedim daha 8 haftalık olsun öyle giderim keseyi gördük doktor ilaç verdi öyle
EZeynepKkAkaln carpediemm1 benimde son regl tarihim 15 Eylül 5+5 olarak çıkıyor yarın kontrole gidiceğim doktora sağlıkla kavuşalım inşallah ilk çocuk mu😊
carpediemm1 EZeynepKkAkaln ayy aynıyız🥹 evet ilk çocuk. Amin inşallah♥️ ben şehir dışındayım öyle öğrendim pazartesi gittiğimde doktor falan araştıracağım bilmiyorum bakalım 😄
Cns0808 carpediemm1 ay benım de 15 etlul ve ılk hamılelıgım❤️ bızde salı gunu keseyı gorduk , ıkı hafta sonra tekrar gıdecegız
EZeynepKkAkaln Asd123asd ben folbiol yazmıştı gebelikten önce kullanmaya başlamıştım doktor öyle söylemişti
Asd123asd EZeynepKkAkaln bende onu kullanıyorum ama forumda folbiolun zararlı mg olarak yüksek olduğunu yazmışlar o yüzden merak ettim sormak istedim