Minikkelebegim13 _Mother_ düzenli şekilde de ilişki olmuyor öyle iki günde bir falan çünkü eşim işten yorgun geliyor olmuyor mesela yani öyle düzenli ilerleyemiyoruz maalesef 🙄 Olduğu kadar artık nasip🌸
_Mother_ Minikkelebegim13 anladım canım hayırlısı zaten tutsa tek seferlik de bile tutma ihtimali var
YncaY Minikkelebegim13 Bende bu ay ovulasyon testi yapmadan karışık ilerledim gün aşırı bakalım ne olucak sakince bekliyorum ☺️
Elru Selam kızlar Benim bat 1 kasım Bu gun 23cü gün ve karnımın sağ tarafında ara sıra ağrılar oluyo ,bide akıntım var şeffaf akıntı ,bide ara sıra çok hafif başım dönüyo İnşallah hepimiz iyi haberleri alırız🙏🥰
Minikkelebegim13 _Mother_ aynen öyle geçen ay korunmayı bıraktık olmadı ama sürekli buradaydım kafaya takmıştım biraz galiba o yüzden bu sefer belirti olsada ona yormamaya çalışıyorum mesela kasık ağrısı oldu birkaç gün ama dedim heralde yumurtlamadan falandır ondan değildir öyle düşünme diye telkin ettim kendimi😌
NovaVina_ _Mother_ benim bat 6 ve akıntı ya da ovulasyon gunu kasık agrisi yasamadim ki hep olur. O yuzden cok umutlu degilim acikcasi bu aydan da
_Mother_ NovaVina_ belli olmaz canım belki hamilesin bende yumurtlama görmedim daha gebelik oluşmuşsa yumurtlama olmaz sonuçta
NovaVina_ _Mother_ yok yumurtlama dönemimde bir hareketlilik göremedim vücudumda. O yüzden bu ay yumurtlamadığımı düşündüm 😢
dmt17- Bakalım merakla bekleyelim kızlar pcos var bende doktorum bu ay bana letu verdi fazlasıyla yumurta oluştu geçen hafta en son yumurta 19 mm du ayın 9 unda adet olmam lazım olursam 3. Günü gideceğim olmazsam 4. Günü inşallah olmam ve hamileyimdir inşallah 🙏🏻 rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın
_Mother_ NovaVina_ umutsuz olma canım moral olarak kendini hep zihinde tut en kısa zamanda güzel haberlerini alırız inşallah genel olarak bir sorun var mı peki kaç aydır çocuk düşünüyorsun
Minikkelebegim13 Sevinc-Berna87 Hepsi olur 😊 Kasım sonuna kadar farketmez😂 Güzel haberler alalım yeterki🥰
_Mother_ Sevinc-Berna87 ben daha hiç yumurtlama görmedim neden acaba 🥹 doktor muayenesinde yumurtalar süper hiç sorun yok demişti