Yagmurun2 Bebisbg34 26 haftalığım 2 haftadır yaşıyorum o ağrıyo geçer mi bilmiyorum ama evdeyken eşim masaj yapıyor dışarda zulüm oluyo
Bebisbg34 Yagmurun2 evet cok zor ya malesef hissetmeye ne zaman basladınız 19+6dayım ben henuz hissedemiyorum ta bi hafta once hissettm karnımda öyle cok cıkmıs değil
Yagmurun2 Bebisbg34 19. Haftada çok az az hissediyordum bazen hissetmiyordum bile ama normal 22-23. Haftalara kadar doktorlar normal karşılıyormuş
Zepeliz 26 +4 ı’m bende 1 haftadır çok kötüyüm doktor sıcak tut dedi ama hareket edemeyecek hale gelıyor bazen Magnezyum mu istesem bende acaba