1sadeturkahvesii Bebegimibekliyorum000 hayırlı uğurlu olsun gözünüz aydın sağlıcakla büyütün bebeğinizi 🫶🏻
Nariye007 Bebegimibekliyorum000 merhaba bende bucak da istiyorum doğumu da postunuzu okudum ilk kızımı orda doğum yapmıştım 4 yıl önce şimdi tekrar doğum yapacağım nasıl geçti doğum normal mi yaptiniz bucakta?
Bebegimibekliyorum000 Nariye007 merhaba bucakta olmadı doğumum Antalya eğitim araştırmada doğum yaptım
Nariye007 sevgigorgell sevgigorgell merhaba bende bucak da istiyorum doğumu da postunuzu okudum ilk kızımı orda doğum yapmıştım 4 yıl önce şimdi tekrar doğum yapacağım nasıl geçti doğum normal mi yaptiniz bucakta?