ftmayhan61- tavuklupilav bana da mantıksız geldi evet ama insanın içini ister istemez kemiriyor bu durum 😔
TugbaYalcin57 ftmayhan61- Canım herkese diyolar onu takma kafaya banada dediler takmıyorum cevremdeki herkesin bebegi saglıklı dogdu bebek buyuk kafası buyuk diye diye buyuttuler dr.lar
ftmayhan61- TugbaYalcin57 neden bu kadar insanların moralini bozuyorlar o zaman ya. Hemde morale en ihtiyaç duyduğumuz zaman 😔
TugbaYalcin57 ftmayhan61- Aynen öyle niye boyle soyluyolar bilmiyorum ama kime bole dedilerse normal dogdu bebegi
Kvsr_cvlk ftmayhan61- bana da demişti doktor ama milimlik olduğu icin belli bile olmuyor endişelenecek bisey yok demişti sizin doktor neden bu kadar telaşlandırmış sizi anlamadim
Yildizyildiz9490 Her doktorun lafına inanmam.ben cihazları zaten kötü ekranları simsiyah bebeği zor goruyoruz için rahat olsun bir şey yoktur başka doktora da git her doktor iyi değil
ftmayhan61- Yildizyildiz9490 kendi doktoruma gideceğim en kısa zamanda 😔 zaten bir daha doğuma kadar başka doktora da hayatta gitmem 😔
Aydemi ftmayhan61- benim bebişim de hep en başından beri ilerde gidiyordu. Hatta bir ara obezite sınırına gelmişti ama kilosundan folayı değil. Başına geçen hafta bizim doktor yine büyük dedi o yüzden obezite sınırınsa çıkıyor demişti. Eğer böyle giderse normal doğumda seni biraz zorlar ama kanaldan geçerken o kemikler birleşicek zaten korkma dedi. Her doktorun ultrason cihazı son model değil bir de öyle düşün. Koca kafalı çocuklarımız sağlıkla doğsunlar yeter❤️
Roza16 Ahizer-97 bende 36. Haftadayım bebegim erkek, kafasının büyük olduğunu normal doğumun zor olacağını söylediler bilemiyorum her şeyin hayırlısı
Roza16 tavuklupilav öncelikli geçmiş olsun acaba doğumunuz normal mi oldu kafa büyüklüğünü normal doğum içim engel olarak gören varda merak etrim
tavuklupilav Roza16 teşekkür ederim, evet normal doğum oldu çok şükür geçen perşembe , doğum hikayemi paylaştım az önce sayfamda 😇 ekstra bir zorluğunu yaşamadım ben kafa büyüklüğünün
Esracigdem ftmayhan61- ben ayrıntılı ya giriyorum her muayenemde benim kızım da kafası iki hafta önden gidiyor bir sorun yok dedi doktorum neden sıkıntılı diy ekonustu ki sizin doktorunuz acaba
Zeynep_ze ftmayhan61- benimkininde başı büyük ama doktorum bu genetik olabilir eşinin falan kafası büyükse dedi illa problem diye söylemiyorum dedi doğduğunda farketmezsin bile dedi yani ama kafası büyük olunca normal yaptırmıyolar sanırım sorun olsa detaylıda çıkardı bence bazı doktorlar ciddiye alıp söylemiyp bile mesela ben perinatoloji takipliydim tüp bebek diye sonrada bırakmadım ama o söylememişti doktorumu değiştirdim o söyledi mesela
2kedi1beybi ftmayhan61- canım benimde bebeğimin başı 2 hafta öndeydi boy olarak büyüktü perinatologa gittim sorun görmedi şu an 35 haftalığım kafa büyüklüğü haftamdan 2-3 gün fazla çıkıyor sadece. Çok kafana takma söylenenleri içini ferah tut sen. Kilosu da normal bence haftasına göre. 80 gr da en fazla gün fazlası vardır 😄 doktorlar niye böyle anlamıyorum gerçekten insanı strese sokuyorlar sürekli bile isteye. Allah ıslah etsin.