Merhaba hasımlar 26+3 günlük hamileyim. Bugün ilk defa devlet hastanesinde kontrole gittim. Oradaki doktor bana bebeğin başı büyük dedi. Sıkıntı var gibi konuştu. Ayrıntılı ultrason bakıldı mı dedi. Evet baktırdım dedim ve doktorum herşey normal dedi bana dedim. Sonra bir şey demedi daha. Daha sonra kilosu da fazla dedi. 980 gr bu hafta için fazlaymış. Bu durumu yaşayan var mı aranızda 😔 herhangi bir sorunla karşılaşan oldu mu