Fadimeanne Kızlar bebeğinin kıyafetlerini ilerleyen günlerde yıkamayı düşünüyorum ne tür yumşatıcı ve toz kullanmalıyım önerisi olan var mı🙏
Aliiss Fadimeanne dalan roxy i öneriyordu mühendisinoğlu sayfası 🌸 yumuşatıcıya bence gerek yok 💁🏼♀️
Elifcik34 Fadimeanne ilk bebeğinde de dalan roxy kullandım bu bebeğimde de aldım çok memnunum yumuşatıcı alma çok zararlı.dalan zaten yumuşacık yapıyor
Kelebek1 Fadimeanne falan roxy aldım ben 30 derecede yıkadım sonuçta kirli değiller ve ilk fabrika kokusu gitse yeterli havalar güzel olduğunda yıkayıp kurutursanız daha iyi olur
Fadimeanne Gulcag viking in bebekler için yumşatıcısını önermişti tanıdığım ama kullanan var mı bilmiyorum nasıl sizinkisi güzel mi
Yagmur1991 Elifcik34 toz sabunu çamaşırların içinmi koyup yıkıyorsunuz yoksa makinanın deterjan gozunemi koyuyorsunuz
ATC Elifcik34 peki öyle toz halinde mi kullandın yoksa suda çözdürüp öyle mi koydun deterjan gözüne canım 😊
Mrry Mls dalinin diğer ürünlerinide kullanıyomusunuz şampuanı yağı falan nasıl diye soruyorum kusura bakmayın bende setini almayı düşünüyorum
Tuba03 Bence yumuşatıcı kullanma dalan aldım bende hem uygun hem de güzel sabun tozu deterjan da değil
Fadimeanne Kelebek1 kışa denk geliyor yıkamalar canım havale soğuk olduğunda ama teli petek önüne koyar öyle kuruturum
Elifalmira hacı şakirin rendelenmiş beyaz sabunu var ilk bir ay onunla yıkadım sonra uni kullanmaya başladım şimdi 1 buck yasında oldu normal deterjanla yumoşla yıkıorm hijyende daha sonra bi daha durulamadan geçiriyorum ohh miss 😌