38 de oldum 38+6 da doğum yaptım. Ama kızlar normal doğum yaptığıma çok pişmanım. Sürekli nemli bir bölge olduğundan dolayı kanamada eklenince dikişim açıldı yeniden dikiş yapacaklar 17 gün oldu hala iyileşemedim böyle kalcam diye çok korkuyorum. Tuvalete gitmekten nefret ettim. Keşke sezeryan olsaydım şimdiye iyileşirdim.