SedaF Bırakamayanları ben zaten anlıyorum zor bişey, asla bişey demiyorum. Ama en azından özendirilmesine bişey olmadı denilmesine engel olmaya çalışıyorum. Yeni hamile olan bir anne bu tarz şeyleri okuyup aaa bişey olmuyo derse ve o bebeğe bişey olursa kimse vebalini ödeyemez. Sağlıkla sıhhatle gelsin İnşallah yavrunuz 🫶🏻🐣