SedaF Lütfen böyle şeylere itibar etmeyin öyle bişey yok. Sigaranın içinde inanılmaz derecede kimyasallar var düzenli 2 kutu içen biriydim. Bununla ilgili yapılan yabancı dil dahil birsürü araştırma tez vs okudum. Düşüklere, anne karnında ani bebek ölümlerine, doğduğunda ciğerlerinin gelişmemiş olmasına, ya da ileride astım hastası olmasına sebep olabiliyor. Hiçbirşey olmayanlar da var EVET. Bunu söyleyecekler ama siz bilemezsiniz belki onlarda etki etmeyecek ama sizin bebeğinize çok zarar verecek. Biliyorum çok zor ben de aşırı bağımlıydım. Ama bebeğimi ağzıma bi çubuk sokup içinden soluduğum bir duman yüzünden kaybettiğimi düşündüm hep ve değer mi dedim. Cevabım ASLA değmeyeceğiydi.. Belki bırakamazsınız ama en azından lütfen normalleştirmeyelim. Hiç bir doktor böyle birşey söylemez söylüyorsa da at o doktorun eğitimini çöpe..