Kızlar bir de ben sürekli Bebeğimin hareketlerini daha net hissedebilmek adına dümdüz uzanıyorum ayaklarımı uzatıp izliyorum haraketlerini falan. Malum bilirsiniz Öyle olunca bebek daha net hissediliyor acaba bu durumda bebeğe zarar veriyor mudur yada sancı sertlesme ilgisi var mı acaba sonuçta geriliyor ya karın dümdüz yatınca