mombarbie_ kız ben normalde asla takmam biliyor musun. Hatta Buradakilere kızardım her şeyi ne Çok kafaya takıyorlar falan doktordan çıkmıyorlar diye ama gerçekten boşa gelince öyle olmuyormuş normal öyle basit şeyler yine kafaya takmıyorum da işte boyu kilosu cart curt. Ama serklaj dediler erken doğum dediler korkmadım değil yani. Bir de bizim tedavi ile oldu Coraspin denilen lanet bir ilaç var kan sulandıruici bilirsiniz belki. Perinatoolog kullanma bırak dedi tedaviyi yapan Doktorum kullan diyor iyice kafam Karman çorman oldu Bir de bunları okuyunca hepten kafam bulandı