Hanife_ Nryseda önceden aynı drda rahimde perde ameliyatı olmuştum zaten normal doğum yapamazmışım bunu 20. haftada söyledi Dr um zar zor kendimi normal doğuma alıştırmıştım
Hanife_ Nryseda normal doğum şansın varsa mutlaka yap canım bende sezaryen istiyodum ama zorunlu sezeryanda geriyo insanı başka seçeneğim yokmuş gibi şimdi daha çok geriliyorum belden iğne dikişler ağrılar fln nasıl olcak bide bi hafta biri bakmalı
Nryseda Hanife_ normal de zor hiç fark yok. Üzülme öyle yada böyle olacak bir şekilde. Benim bu üçüncü. İkisi normal di. Normali bildiğim için acaba yapsammı sezaryen diye düşünüyorum.
Melikezturk Ebruakbal tahmini doğum günüm 29 nisan kıza benziyor dedi doktor ama bacağını açmıyor bebeğim