Elya detaylı derken ? Sanırım yaptırmadım. 🤔 en Son 20 haftalikken gitmiştim renkli gibi bi ultrason çekmişti . Randevum haftaya cmtsi de eşim bu hafta gidelim bebisi özledim diyor 😅 aç gel demişti doktorum açlık tokluk şekerine bakcak. Detaylı tam olarak hangisi oluyor ki?