Ecearya Ben 10 tane zıbın aldım. 8 tane uzun kollu 2 tane de atlet tipi. (0-3) Bunlardan ikisi de iç zıbın göbek bağı düşene kadar incecik oluyor onlar. (Yeter mi kararsızım hala)
4 tane de 3-6 aldım. ( Artık 3-6 arası almayı planlıyorum)
8 tane alt üst takımı var. (İçlerinden biri 5li takım)
2 tane tulum.
Çorapları 10 tane.
Eldiven 5 çift.
Eksiklerim varsa bana da bildirin lütfen ☺️