bukna Seheryvz sizinle aynıyız bizimde kız ve görünen tarih 14 Nisan 🤩 bakalım önce Hangimizin olucak 🤗🤗😍😍
Tubaagbut Ebruakbal benimki net olarak göstermiyo yaa, 24 haftalık olduk bugün ayrıntılıya girdim bacakları kapalıydi doktor kız gibi dedi ama kesin bişey yok
Seheryvz bukna yaa ne güzell sağ sağlim kucaklarımıza alırız inşallahh evlatlarımızıı 🥰🥰 nasıl gidiyo peki varmı bi sorun ağrı sızı bulantı vs
Gulayse0233 22+4 olcaz biz de birazdan 🤗😇 13 nisan tahmini doğum tarihimiz 💙ogluşumuz olcak Rabbim nasip ederse💙 benim de ilk bebeğim. Yenidoğan takımı aldim. Nevresim ve altaçma yaptım birer tane. Yelek ve ceket işledim 😇😂 kullanır miyim bilmiyorum ama hevesim ve halim varken kendi çapımda yapabildiklerim 😍 saglicakla gelsin kuzucuklar inş🤗😇😍
Sofita Ozlmcgrci bana da aynisi olabilir su an dogum ile ilgili fikrim yok pek yani normal mi olur sezeryan mi bilemiyorum. Bakalim mart sonumi gelecekler nisan basi mi 🤗🤗🤗🤗