Premsesko 1 Eylülde rahatsızlanmıştim o zaman ölçüldüğünde 4 cm idi gayet iyi demişlerdi tam 29 Eylül de 2 cm olarak ölçüldü ve hunileşme olduğu söylendi ve cuma detaylı vardı pazar gününe de hemen serklaj oldum o süreçte hayatımdaki tek farklılık çalışmaya başlamamdı okula 3 gün gitmeme rağmen aşırı yorulup son ders saatlerinde bebek bir tarafa toplanıyor sertleşip ağrı yapıyordu