Kızlar bu durumu yaşıyan var mı bugün 40 dakika nst çekildi ve sancı çıktı normalde yatıracaktı ama ilaç verdi iç perşembe tekrar bakıcam nstye dedi rahim ağzı uzunluğu iyiymiş şükür. Lütfen dua edin daha haftası çok küçük bir saat içinde iki üç kere kasılmalar oluyor korkuyorum artık