koomikbiranne0507 Doktora geldim kan verdim sonucuna göre alttan muayene edicem dedi valla ilk kez alttan muayene olucam çok stres yaptım oda sağlık ocağındaki değeri düşük buldu
mimar_anne koomikbiranne0507 hayırlısı olsun hakkında canım değer için düşük ya da yüksek gibi yorumlar yapılmasını çok saçma buluyorum yani en azından 2 gün sonra tekrar kan ver artışa bak dense problem olmayacak insanları korkutuyorlar inşallah güzel çıkar değerin haber ver olur mu
koomikbiranne0507 mimar_anne bu muayene işini nasıl yapıcam bilmiyorum acıkcası istemiyorum olmak alttan muayene falan
mimar_anne koomikbiranne0507 alttan muayene tehlikeli bir şey değil canım ben oğlumda da şuan ki hamileliğimde de kalp atışı da dahil hep alttan muayene oldum sonra karına geçtik
Elffth_2017 Bayanlar hamileliğinizin ilk aylarında ev süpürdünüzmü ben bugün süpürüyüm dedim kaç gündür ki yatıp uyuyordum bugün mecbur yaptım belim ağrıdı
SenanurMasal koomikbiranne0507 ben 31 le öğrendim sağlıksız çikti 10.31 le öğrendim çok şükür kızım oldu
koomikbiranne0507 SenanurMasal adetiniz kaç gün geçmişti kanda öğrendiğinizde sağlıksız olana nasıl mmüdahale edilmişti
SenanurMasal koomikbiranne0507 sağlıksız olan 10.haftaya kadar gitti ama kalp atışları durdu kürtaj oldum kızımda adet düzensizliğim vardı o yüzden adetim ilk gününden sayarsak 25. Gün 10.31 çıktı tahminen yumurtlamanin 12.gunu
koomikbiranne0507 SenanurMasal hcgem 7ye düşmüş 16 tıdan zannediyorum kimyasal gebelik doktorda sıra bekliyorum şimdi
koomikbiranne0507 Kimyasal gebelikmiş arkadaşlar hayırlısı böyleymiş doktor adet olmanı bekle dedi ilaçta vermedi