koomikbiranne0507 Kızlar adetim 2 gün geçti kan verdim 16 sevilerimde çıktı sağlık ocağındaki doktor çok düşük dedi içime bi sıkıntı çöktü yarına randevu aldım kadın doğumdan
myangelson koomikbiranne0507 geç döllenme olabilir. Kimyasal olabilir kadın doğum birşey yapamaz şuan sana keşke sağlık ocağı öyle diyeceğine 2 gün sonra tekrar kan ver düzenli artış bakalım sağlıklı gebelik olup olmadığını anlarız deseydi. Senin şuan tek yapacağın şey 2 gün sonra aynı yerde ve aynı saatlerde tekrar kan vermek. En az %66 oranında artış olması yeterli.
simaymasalim koomikbiranne0507 ben 49 değerle öğrendim geç döllenmeymis 2 güne bir beta takip et kadın doğuma gitme bisey yapamaz oda kan alıp değere bakacak sadece değerini kendin takip et ben acilde baktiriyordum 2 günde bir 2 katına çıkması lazım yükselişini takip et 2 bin 3 binlerde kadın doğuma git keseyi görürsün inşallah
zumrasmom1 koomikbiranne0507 benim reglim gecikti üç gün sonra kan verdim 4.88 geldi. Aile hekimi çok düşük kanama olabilir eğer olmazsa bir hafta sonra tekrar kan ver dedi. Bir hafta kanamam olmadı kan verdim 562. Maşallah doğurdum 18 gün önce 🥰
sehrengiz_8 koomikbiranne0507 geç döllenme olabilir aile hekimleri bazen olumsuz sonuçlar görebiliyor
koomikbiranne0507 myangelson simaymasalim Lagertha_ sağlık ocağı hemen kadın doğuma git dedi burayada haftaya gel bi daha kan ver dedi ama çok korktum
Lagertha_ Kadın doğum bir şey yapamaz. Bu değerle kese falan gözükmez hamile olduğun anlaşılmaz. Çünkü daha çok yeni eğer hamileysen. 1500ü geçmesi lazım kese gözükmesi için. Tekrar kan verin
myangelson koomikbiranne0507 yahu ne saçmalık bu kadın doğum ne yapacakmış. Kese desen kese gözükmez sadece kan alacak senden aynı yer olmadığı için aynı laboratuvar olmadığı için de değer farklılığı olacak bu sefer düzenli artış hesaplamak zor olacak 🤦🏻♀️
Lagertha_ koomikbiranne0507 boş yere korkutmuş sizi. Kadın doğumcu da kanınıza bakıcak başka bir şey yapamaz. Siz düzenli takip edin değeriniz artınca gidin. Korkunuzu anlıyorum ben de ilk değerimi gördüğümde korkup hemen kadın doğuma gittim ki benim değerim 1500dü. Şimdiki aklım olsa gitmezdim hemen
koomikbiranne0507 myangelson ay bu sağlık ocağındaki doktor ilk hamileliğimdede abuk sabuk teşhişler koyup yollamıştı beni yok beyin ceraahisine Git yok ürolojiye git ilk hamileliğimde hatırlıyorum hcg adet günümde 60 küsürlerdeydi şimdi adetim 2gün geçti 16 çıkınca acabamı dedim
Meryeminannesi20 Adetime bir gün kala kan verdim 414 çıkmıştı bana çok az demişti ordaki hemşire yani gercekten insanların duygularına semer vurmayı seviyolar çok şükür 23 haftalığız
koomikbiranne0507 Meryeminannesi20 ay bunada düşük diyemez ama adete 1 gün kala gittim daha kanında çıkmaz diyip beni eve geri yollamıştı benimkide sizin değer çok güzel çıkmış
koomikbiranne0507 sehrengiz_8 bu geç döllenme nasıl oluyor canım en son eşimle birlikteliğimiz 7 Ekim’de yani yumurtlama günümde oldu eşim şehir dışında bi dahada birliktelik olmadı hani bende geç döllenme olayı olmuş olamaz değilmi
myangelson koomikbiranne0507 ay tövbe estağfurullah ya 🤦🏻♀️sen Perşembe günü tekrar kan ver ama sağlık ocağında vermen lazım kadın doğuma da gitme bence şuan en azından tekrar kan verene kadar
Busragokhan0911 koomikbiranne0507 benim 10 çıktı 🥹 48-72 saat içinde tekrar test ver dedi verdim az önce çıktı sonuç 120 🫠
sehrengiz_8 koomikbiranne0507 kiminin 7 günde döllenme oluşur kiminin 10 günde bir de yumurtlama ve çatlama günlerinizde önemli iki günde bir iki kat artışı takip edin önemli Olan bu
Meryeminannesi20 koomikbiranne0507 Allah’tan az çok biliyorum değerleri de aldırış etmedim hatta çok sevinçli döndüm eve ☺
Rabiakltk5 koomikbiranne0507 olabilir canım ben adet günümde kan vermiştim 17 çıkmıştı sonra da arttı önemli olan 2 kat artması lazim
Yhbm koomikbiranne0507 ben ilk başta 19 la öğrendim 2 gün sonra aynı saatte aynı yerde kan verdim 92 çıktı şuan 11 haftalık hamileyim hiç sıkıntı etme iki gün sonra aynı yerde aynı saatte kan ver artışa bakıp anlarsın zaten korkma hiç