prensinannesi2024 Kızlar 27 +3 haftaligim bugün kontrol vardı herşeyi iyi doktora kilosunu sordum haftasına göre uyumlu dedi bi sorun yok dedim kaç hocam dedim 650 civarında dedi zayıf mi sizce
Fatmanuray_0610 prensinannesi2024 bilemiyorum ama netten baktım şimdi 850-900 gram olması gerekiyormuş bebeğin benim ki de 23 haftalık 474 gram bana da doktor uyumlu demişti gayet iyi demişti kilosu aslında kendim araştırıp doktora sorular sormayı daha çok seviyorum çünkü bazıları baştan savurma iş yapabiliyorlar
Gulsahhdd prensinannesi2024 canım her bebek farklı olabiliyor, ben 26+5 iken gittiğimde 1075 gr dı şuan 28+3 nekadar oldu bilmiyorum
Minigiim-vebenn52 prensinannesi2024 27 haftaya göre ufak sanki belki de haftan geri gözüküyordur ultrasonda ona uyumlu demiştir doktora aklınızdaki her şeyi sorun bence içinizde şüphe kalmasın zaten 10 dk sürüyo muayene çokta özenmiyorlar . Düzenli beslenmene dikkat et vitamin ilaçları kullanıyor musun doktorundan balık yağı yazmasını iste bebeğe güzel kilo yapıyomus bide sende minyonsan eşinde minyonsa bebeklikleriniz zayıfsa bebekte zaten kilolu olmuyormuş Sağlığı yerinde olsun yeter doktor her şeyi güzel uyumlu diye kilosuna kulp bulmamıştır . Bir de en son kaçıncı haftada gittin ve kaç kiloydu
prensinannesi2024 Minigiim-vebenn52 3 hafta önce gittim ordada 1800 dedi şimdide haftasına göre uyumlu dedi 650 civarında dedi
Cerenbelis1 prensinannesi2024 bana biraz zayıf geldi ama önemli olan doktorunuzun ne dediği ben 24+3 ken 910 gramdı boyunun uzun olduğunu boyuna göre kilosunun normal olduğunu söyledi ama bana mesela fazla geldi kilosu
Minigiim-vebenn52 prensinannesi2024 haftada 200 gram alması gerekiyormuş üç haftada da almış saglıklı bi şekilde🧿
Cerenbelis1 prensinannesi2024 biraz beslenmene yüklenebilirsin bebeğe kilo aldıran şeyleri dene canım ben onları yiye yiye maşallah bebek güzel beslendi
Deletedmom_85 Cerenbelis1 neler tükettiniz mesela? Ve tükettiğiniz yiyeceklerle ilgisi var mıymış kesin olarak
prensinannesi2024 Cerenbelis1 ne yedin bizede söylede bizde yiyelim kasım 11 de 30 haftalık olacam kontrol var o zamana kadar iyi besleniyim
Cerenbelis1 Deletedmom_85 aşırı derecede yemedim ben 25 haftalığım kendim kilo almadım bazen 1 kilo fazla Çıkıyo bazen eksik bebek için yediğim şeyler hergün mutlaka muz toz nesquikli süt içiyorum yumurta hergün değil ama 2-3 günde bir tüketiyorum meyve yiyorum kabak çekirdeği balık et tavuk fazla tüketemiyorum midemin aldığı kadar kuruyemiş hergün az da olsa yiyorum kaşar peyniri çok güzel kilo yapıyo ben tostun içinde yiyorum mercimek çorbası tüketiyorum sürekli onun dışında kurubakliyat
Cerenbelis1 prensinannesi2024 cevap verdim canım bir önceki arkadaşa bakabilirsin 🙏🏻umarım bebişlerinize yarar
Gulsahim Cerenbelis1 bunları bende yapıyorum gerçekten faydası var nesguik ev yoğurdu kabak çekirdeği kaşar muz gerçekten kilo aldırıyor.
Cerenbelis1 Ek olarak bide multivitamin kullanıyorum hamileliğimin başından beri doktorum kullandırıyor balık yağı da var içinde çok faydalı ismi nates vm+dha
BirVeraAnnesi35 prensinannesi2024 bence çok takılmayın kilo konusuna zaten doktor sıkıntı görse mutlaka söylerdi. İnternette yazan şu hafta şu kilo olmalı yazılarınıda dikkate almayın genetik faktör diye de bişey var. Çok zayıf minyon kısa boylu anne babadan devasa boy ve kiloda bebek beklenmemeli misal tam terside öyle. Hiçbir bebeklede karşılaştırmayın bebeğinizi yazılanları okudum zayıf gibi yazanda oluyo benimki şu kiloydu yazanda oluyo bunlar sadece moralinizi bozar hiç gerek yok. Sağlıklı olması herşeyden önemli
1momy prensinannesi2024 24+4 te 804 grm çıktı şeker yüklemesi yapıldı ama normal çıktı bende bebeğe kilo yapacak besinler tüketiyorum. Muz, kaşar peyniri, çiğ badem, ceviz, yulaf, süt, chia tohumu, kuru kayısı