MelikeBulut Nurr29 evet doktordan doktora değişiyomus hangi haftada sıklaştıgi iyi oldu o zaman ya ne kadsr kontrol altında o kadar iyi ☺️☺️
MelikeBulut Melike_4949 tabi aksatmam tansiyonumda şükür tek hapla düzenli aylardır inşallah artış olmaz 🙏🙏